Єгор Гребенніков: З траси «Київ-Одеса» підуть 12 тис. фур завдяки новому потягу MAERSK

За словами співзасновника ТІС Єгора Гребеннікова, це другий контейнерний маршрут.

В Україні з 31 січня починає курсувати новий контейнерний поїзд ТІС (порт "Южний") — Київ-Ліски — ТІС, запущений спільно з найбільшою світовою контейнерною лінією MAERSK.

Про це повідомив співзасновник ТІС Єгор Гребенніков, передає "112-Украина".

За словами Єгора Гребеннікова, це другий контейнерний маршрут. Перший був запущений в Дніпро влітку минулого року. У перспективі контейнерні поїзди поїдуть у напрямку Харкова, Запоріжжя, Тернополя і Львова.

"Новий поїзд щомісяця буде перевозити понад 550 контейнерів в одному напрямку. Це мінус 12 тисяч машин в рік з перевантаженої траси Київ-Одеса. Для вантажовласників є ряд переваг. В першу чергу — вага. Можна перевозити контейнери завантажені до 28 тонн, а не до 24-х, як того вимагають вагові обмеження на дорогах. Ваговий контроль постійно посилюється і ризикувати з "перевантаженням" незабаром ніхто не захоче, тому, контейнер на з/д, завантажений до максимальної місткості — це економія до 20%. Друге — погода. Снігопади, ожеледиця, туман не беруться в розрахунок при доставці поїздом. Автомобільний транспорт від цього дуже залежимо. І третє — обсяги. На одному поїзді поміщається близько 60-ти контейнерів. Простіше працювати з одним перевізником, ніж з десятьма", — пояснив Єгор Гребенніков.

Наголошується, що головна перевага поїзда — чіткий графік відправлення і прибуття гарантоване час у дорозі — 19 годин, а також відсутність проблем, які виникають на автодорозі.

За словами Єгора Гребеннікова, фактор ціни поки не є ключовим, хоча вартість транспортування контейнерів залізницею — на рівні автотранспорту. Однак на тлі різкого подорожчання палива, з/д перевезення отримали додаткову перевагу.

"Залізниця прогнозована в плані тарифів, чого не можна сказати про автоперевезення, які сильно залежать від цін на паливо. А вантажовласникам зручніше прораховувати вартість і планувати логістику на кілька місяців вперед. Крім усього іншого, перевалка контейнерів в порту з судна на з/д платформу набагато швидше і ефективніше. Автомобіль — це простої на в’їзді в порт, які автоперевізник закладає в ціну, плюс людський фактор: водій, окремий пакет документів, можливість запізнення і т. п. З поїздом — простіше. Ставимо на причал 60 платформ, завантажуємо їх в один прийом за пару годин і відправляємо. Так само швидко і без простоїв все відбувається і при відвантаженні експортних з/д контейнерів з України", — підкреслив Єгор Гребенніков.

В ТІС відзначили, що контейнерні поїзди в напрямку інших міст будуть запускатися в тестовому режимі вже в цьому році. Перехід контейнерів на з/д помітно зменшить знос автодоріг.

"У цьому році ми плануємо збільшити обсяги залізничних перевезень контейнерів на 50%. Відмінною рисою цього проекту є також те, що ми запускаємо його спільно з найбільшою світової контейнерної лінією MAERSK. Якщо раніше доставка контейнерів здійснювалася, скажімо, Китай-ТІС, або ТІС-Китай і MAERSK покривав коносаментом тільки морську частину перевезень, то тепер він буде покривати і наземну частину. Це вже буде Китай-Київ, що дасть дуже великі переваги клієнтам — вони отримають перевезення від MAERSK повністю. Це особливо вигідно тим, хто працює з акредитивами, так як економиться додаткова тиждень, а значить і гроші. Крім того, спільний проект дозволить спростити митне оформлення", — резюмував Єгор Гребенніков.

В ТІС відзначили, що в планах компанії в перспективі збільшити кількість контейнерних поїздів за маршрутом до 2-3 на тиждень, оскільки в Київ і Київську область надходить близько 40% всього українського імпорту. Крім прискорення оборотності залізничних контейнерних платформ в три рази, це також дозволить радикально знизити кількість вантажного транспорту на автомобільних магістралях.

Як відомо, Єгор Гребенніков — підприємець, співзасновник компанії ТІС, ініціатор соціальних проектів "Зелений театр" і Impact Hub Odessa. ТІС — найбільший приватний стивидорный оператор в Україні. ТІС оперує власними вантажними терміналами в Малому Аджацькому лимані, в акваторії порту "Южний", в 22 кілометрах на північний схід від Одеси.

RBC

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Related Post

Винница может вновь получить швейцарские подержанные трамваиВинница может вновь получить швейцарские подержанные трамваи

Городские власти Винницы и руководство муниципальной транспортной компании VBZ (Цюрих, Швейцария) обсуждают совместный перспективный проект, который будет предусматривать передачу Виннице партии подержанных цюрихских трамваев.

Продан VS Насіров. Подвійне дно українських антикорупціонерівПродан VS Насіров. Подвійне дно українських антикорупціонерів

4 грудня 2018 року українське суспільство дізналося про те, що Солом’янський районний суд м. Києва відпустив екс-виконуючого обов`язки Голови Державної фіскальної служби України Мирослава Продана, якого правоохоронні органи підозрюють у незаконному збагаченні, на поруки.

Екс-помічник нардепа від БПП підтвердив знайомство з організатором замаху на ГандзюкЕкс-помічник нардепа від БПП підтвердив знайомство з організатором замаху на Гандзюк

Екс-помічник нардепа від БПП Миколи Паламарчука Ігор Павловський заявив, що знайомий з Сергієм Торбіним, якого слідство називає організатором нападу на активістку Катерину Гандзюк.